đŸ„ł


Som ni vet, sĂ„ har vĂ„rat hall-projekt legat pĂ„ is i nĂ„gra mĂ„nader..
Men nu kan jag Àntligen berÀtta att den snart Àr klar!
Det Àr lister, möbler och lite smÄ till kvar bara, men sen.
 Den som vĂ€ntar pĂ„ nĂ„got gott.... 😉

Det ska iallafall bli otroligt skönt att fĂ„ hĂ€nga upp sin jacka igen efter nĂ„gra mĂ„nader liggandes pĂ„ golvet eller pĂ„ bĂ€nkenđŸ€Ż 
Och det ska bli kul att fĂ„ visa er sen! 
Än sĂ„ lĂ€nge Ă€r jag sĂ„ otroligt nöjd med resultatet. SĂ„ jag ser verkligen fram emot att fĂ„ dela med mig till er. Kanske kan man inspirera nĂ„gon?! 😋 

TĂ€nkte iallafall bjuda pĂ„ lite för och efter bilder ikvĂ€ll pĂ„ köket/vardagsrummet. 

Tycker ni sĂ„nt Ă€r kul och vill se mer bilder av hemmet? LĂ€mna isĂ„fall en liten klick pĂ„ ❀ hĂ€r nedanför 👇 

Bilden Ă€r tagen nĂ„gra mĂ„nader efter inflytt -17. Jag pĂ„började dĂ„ en liten mindre omvandling genom att mĂ„la tak och vĂ€ggar i vitt. 

Och sĂ„hĂ€r blev det efter min mini renovering, dock Ă€r bilden tagen slutet pĂ„ -19, precis innan vi började renovera köket, dĂ€rav stöket 
 
Under renovering som började Januari -20

Och denna bild Ă€r tagen nu ikvĂ€ll. 

December -17

Juli -20.
Det var inte lĂ€nge sen jag fick ett ryck och började möblera om i vardagsrummet och gjorde en liten tv-hörna. Blev faktiskt bĂ€ttre Ă€n förvĂ€ntat! Dock fattas en matta, men sĂ„hĂ€r fĂ„r det vara sĂ„ lĂ€nge 😋


En annan del av köket precis innan rivning. 
Hade tyvĂ€rr ingen bĂ€ttre bild frĂ„n denna vinkel. 


Förövrigt var det dags för lilleman att klippa sig för första gĂ„ngen i livet dĂ„ hĂ„ret vuxit som ogrĂ€s pĂ„ senaste. Har verkligen försökt sĂ„ mĂ„nga gĂ„nger utan nĂ„got gott resultat innan, men idag gick det Ă€ntligen! 
Visst, det var inget lyckligt ingrepp för varken mig eller lillen. đŸ„” Men nu Ă€r det gjort och han blev nog allt lite nöjd nĂ€r han sĂ„g sig i spegeln efterĂ„t. 😊 
Han gick verkligen frĂ„n liten pojke till stor pojke.
 


❀

NĂ€sta vecka ska vi pĂ„ Ă„terkontroll igen efter 2 mĂ„naders uppehĂ„ll. đŸ„Ž 
Det har hĂ€nt en hel del under sommaren sĂ„ ska bli sĂ„ skönt att fĂ„ trĂ€ffa lĂ€karna igen och se sĂ„ allt fortfarande ser bra ut 💖
SvĂ„rt att inte oroa sig.. 






God natt 💖



0 kommentarer