Dag 8 - En bra dag

Idag är en bra dag för lillen. Han har sovit nästan hela natten och det resulterade att hela familjen var utvilade när vi vakna imorse. Natten innan var inte lika rolig. Men nu vet vi nog varför...
Han håller på att få tänder 💋
Åh vad glad jag blev när jag såg det, nu kan jag bocka av det från bebis-listan ✔
Alla föräldrar älskar att se framsteg hos sina barn. Men den här gången kändes det lite extra.. ❤


Colin är just nu på en topp av första behandlingen. Alla leukemi celler är nu borta ur blodet och det märks! 
Alla hudförändringar har avtagit, hans knöl på huvudet är borta, hans torra eksem är OCKSÅ borta (?) och han är fruktansvärt pigg och glad. Det glädjer mig ❤
Det känns som han är botad och att vi får åka hem vilken dag som helst.. önskvärt iallafall.

Men den bittra sanningen är att alla toppar har en dal. När som helst börjar den tuffaste delen för killen... Att brottas med alla infektioner.
Eftersom alla leukemi celler är borta så betyder det på ren svenska att han inte har något immunförsvar kvar. Han kommer inte bli sjuk för att någon kommer och hostar på honom utan han tål inte sig själv helt enkelt. Det kommer att visa sig i blodförgiftningar och olika infektioner. 


Och jag är rädd 




                                                                                                    


Glad liten kille 💕 
Handlade lite nya kläder till Colin idag då han har lagt på sig en hel del och att han ska slippa  sjukhusrocken. Den ser han bara ännu sjukare ut i. Och jag vill inte påminnas. 

Colins fina farmor och gammelfarmor var här och hälsade på idag med. Uppskattas alltid! 






0 kommentarer