Dag 44-47

Förlåt för dålig uppdatering! Dagarna har sprungit förbi mig.. Är återigen på sjukhuset så nu får jag bättra mig! 😉 

Tisdag ⬇️
Vi fick som sagt åka hem igen efter måndagens besök då hans värden inte var så bra som förväntan. Dom hade stannat upp.
Så i tisdags myste vi i det fina vädret hela dagen. Sög i oss så mycket av vårluften som bara gick ☀️

Morgon-fika hos Colins farmor. Där hans kusin bjöd på sig själv och fick Colin att skratta så han höll på att kikna😊 



Grillade på kvällen tillsammans med mina föräldrar. 

Onsdag ⬇️
Tillbaka på sjukhuset igen för blodprover. 
Vi stannade kvar då han skulle upp tidigt dagen därpå för ett benmärgsprov. 
Blodproverna visade idag mycket bättre. Dom hade börjat gå upp rejält igen. 
Så vi passade på att gå ut och gå i värmen en stund. ☀️ Vi gick även och hälsade på min morfar som har hamnat här på sjukhuset. Lilla morfar 💕


Torsdag ⬇️
Upp tidigt för ett benmärgsprov, dom skulle även spruta in lite cytostatika i ryggmärgen då det ingick i behandlingen. Sist hade han inga leukemi celler där, men detta görs i förebyggande syfte. 



Tanken var att behandlingen skulle starta denna dag. Men när dom fick blodproverna som togs tidigare samma dag så hade dom vänt och gått ner igen utan anledning. Så vi har fått skjuta upp behandlingen tills dom vet svaren från benmärgen..
Jag är rädd att leukemin kommit tillbaka. 💔

Fredag ⬇️


Idag kom personelen och väckte oss alla vid halv 9 för ett ultraljud av hjärtat. 🙈
Halv 9?! När hände de sist liksom? Trötta familjen 😄
 Ultraljudet ingår också i behandlingen. Nu titta dom så förra behandlingen inte gjorde någon skada. Allt såg bra ut 🙏🏼 Det var dock ett litet hål mellan kamrarna som dom skulle följa upp med tiden. Men inget som oroade dom.
 
Nu ligger jag här med Colin bredvid mig i sängen igen och väntar på att läkarna ska komma efter deras morgon-rond. 
Nyfiken men samtidigt väldigt spänd på vad benmärgsprovet säger. Håll tummarna ✊ 





1 kommentar
nodaysoff.blogg.se

Hoppas att allt ser bra ut!
Styrke kramar 💜