Dag 9 - ryggmärgsprov

God kväll!
Idag har dom tagit ryggmärgsprover på Colin. 

Det har dom gjort för att se om de finns leukemi celler i ryggmärgen. 
Men det fanns inga 🙏🏼💙 
Tack gode gud för lite positiva besked! Man behöver dom för att lyftas mellan varven. 
Smått som stort! Och påtal om stort...

Idag fick vi lite oväntad besök. Jag måste erkänna att jag fortfarande är lite paff! 
In kommer en jätte gullig tjej med en present med en av babblisarna och lite tröstplåster i.
Hon hade läst här på bloggen att Colin gillade babblarna. Så hon ville komma upp med en liten present då hon jobbade här på US..
Jag är så mållös, så himla fint gjort! Hon tyckte att de inte var så mycket, men för oss var det stort
Vilken människa, tack tack tack ❤
                                      

Labb var uppe tidigare idag för att ta lite blodprover på honom. Då såg vi att han var lite röd på ett av fingertopparna. Vi la inte så mycket vikt på det då han precis hade varit ner sövd och haft en mätare på något av fingrarna.


Nu ikväll har det blivit sämre. Han reagerar när man tar på det så han verkar ha ont också, lillkillen.❤ Antibiotika är nu insatt. Det känns som infektions tiden jag nämnde i förra blogginlägget ligger och väntar runt hörnet. 
 Men jag hoppas med hela mitt liv att du orkar rida ut den här stormen som kommer. Du måste lilleman❤ 





10 kommentarer
Therese Berglund

Den finaste lilla kämpen 💕💕💕

Svar: ❤❤
Hus, barnskratt och cancer

Sara

❤️

Svar:
Hus, barnskratt och cancer

Gammelfarmor

Älskade lille prinsen ❤️❤️❤️

Svar: Ja ❤👶🏼
Hus, barnskratt och cancer

Babba😉

Fina lilla kämpen💕 All styrka till er och hoppas babba och tröstisarna blir omtyckta😘

Svar: Tack snälla för idag 💖
Hus, barnskratt och cancer

Carina Karlsson

Älskade lilla kämpen. All styrka till er alla. <3

Svar: Tack ❤
Hus, barnskratt och cancer

Åsa L

Massa kramar till er ❤️❤️❤️

Svar: Tack 💙
Hus, barnskratt och cancer

Inga-Lill

Kram Kram <3

Svar: 💙
Hus, barnskratt och cancer

Patricia

Kram Natalie !! ❤️❤️

Svar: Tack Patricia 💖
Hus, barnskratt och cancer

Cissi

All styrka till Er💕💕💕

Svar: Tack 💋
Hus, barnskratt och cancer

Åsa Liss

Fy... ingen ska behöva vara med om det ni är mitt upp i! Fuck Cancer!

Svar:
Hus, barnskratt och cancer