Dag 10 - Antibiotika

Idag är det en vecka sen vi fick beskedet och idag är vi inne på den tionde dagen här på sjukhuset.
Det är faktiskt lite lustigt att man nu kallar detta vita och kalla sjukhusrum för hem. 
Men sen den dagen vi fick beskedet har jag släppt alla tankar på att åka hem till vårt lilla hus som vi hade massa renoveringplaner på iår. Nu är prio ett att lilleman ska bli frisk! Men vad livet kan ändras på en kort sekund.
 
 
Det är så jobbigt att se lillen så sjuk som han faktiskt blev över en natt och tydligen kommer han vara såhär en stund framöver. Han har pendlat mellan 39 - 40 graders feber hela natten och dagen trots febernedsättnande. Eftersom fingret blev större och rödare under natten fick dom sätta in lite starkare antibiotika intravenöst för att vara på den säkra sidan då vi måste försöka ligga ett steg före den här jävla sjukdomen. Men 
Sen kan det finns fler bidragande faktorer tills hans feber. Han fick nya cellgifter som han började med igår och som jag skrev tidigare har han börjat få en tand och det kan också visa sig med feber. 
Så idag är han utslagen min lilla krigare
 
 
Ta hand om er, kram Natalie

4 kommentarer
❤️❤️❤️

Lilla gubben kämpa på❤️❤️
Älskar dig// Mormor

Svar: Han älskar dig med 💖
Hus, barnskratt och cancer

Gammelfarmor

❤️❤️❤️❤️❤️❤️ses imorgon😘

Svar: Ja det gör vi 💖 välkomna 💋
Hus, barnskratt och cancer

Gunilla

Åhhh, lilla fubben. Jag tänker så mycket på er. ❤️🧸❤️

Svar: ❤❤
Hus, barnskratt och cancer

Marie T Andersson

Älskade vän... Skickarså mycket
positivt energi jag bara kan.All stryka till er. 💖

Svar: Tack det behövs ❤
Hus, barnskratt och cancer